پرسش و پاسخ

آيا مي توان موضوعات مورد نظر که در مجموعه ها وجود ندارد را سفارش داد؟ مدت زمان تحويل چقدر است؟

بله، امكانات موجود در محل مؤسسه اين فرصت را به شما مي دهد كه با كمترين هزينه ممكن نسبت به تهيه محتواي ديجيتال مورد نظر خود اقدام نماييد. البته جمع آوري و ساماندهي اين اطلاعات منوط به هماهنگي كامل ميان بخش ارتباطات و سفارش دهنده مي باشد كه بسته به ميزان محتواي درخواستي زمان آن مشخص مي شود.

 


 

آيا مي توان در کل مجموعه ها جستجو انجام داد؟

جستجو در عنوان، موضوع و نگارنده در تمامي نسخه هاي كتابخانه اي امکان پذير مي باشد. همچنين در نسخه News آرشيو اخبار فارسي، جستجو در محتوا نيز امکان پذير است. اما جستجو در محتواي کامل از برنامه هاي آينده اين مؤسسه مي باشد .

 


 

آيا مي توان در تهيه ي اين مجموعه ها همکاري داشت؟

مجموعه از هر گونه همكاري استقبال مي كند, البته متقاضي با نوع و ميزان اطلاعات جديدي كه در اختيار مؤسسه قرار مي دهد اين امكان را براي خود فراهم مي نمايد تا به لحاظ حجمي چندين برابر اطلاعات رايگان دريافت نمود.

 


 

آیا کپی برداری بلامانع است؟

كپي برداري از مجموعه ها بلامانع است، اما با توجه به حجم گسترده ی اطلاعات، کپی، نیاز به سخت افزار و نرم افزار هاي خاص مي باشد كه اين مجموعه آنها را در اختيار دارد و بدون آن نسخه برداری و کپی با مشکلات متعددی روبرو خواهد شد. بنابراین مؤسسه کپی و نسخه برداری خارج از مجموعه را پیشنهاد نمی کند.
 


 
 
دسته بندي و قالب نمايش اطلاعات کتابخانه امام علي عليه السلام چگونه است؟
 
دسته بندي محتواي ديجيتال كتابخانه بر اساس نسخه، موضوع و فرمت فايل هاي ديجيتال مي باشد كه در قالب صفحات ساده وب (نه نرم افزاري) مي توان به آنها دسترسي پيدا كرد.
 
 

 

روش تهيه مجموعه کتابخانه چگونه است؟
 
پس از انتخاب نسخه درخواستي, با بخش ارتباطات كتابخانه تماس گرفته و پس از اطلاع از هزينه ها و واريز آن به حساب كتابخانه جامع ديجيتال امام علي عليه السلام و فاكس فيش واريزي به همراه نام و نام خانوادگي، آدرس, کد پستي و شماره تلفن براي کتابخانه, ظرف مدت ۴۸ ساعت ,نسخه درخواستي را در هر نقطه از ايران مي توان دريافت نمود.
 
 

 

روش نصب هارد چگونه است؟

به همراه هارد, راهنماي نصب ارسال مي گردد تا با استفاده از راهنما متقاضيان محترم به راحتي آن را نصب نمايند, البته بهتر است از فرد متخصص استفاده شود.
 
 

 

روش دسترسي به اطلاعات موجود در هارد چگونه است؟

 
دسترسي به اطلاعات کتابخانه نياز به هيچ گونه نرم افزار خاصي ندارد به عبارت ديگر داده ها تحت نرم افزار خاصي ارائه نمي گردد بلکه کليه اطلاعات ايندكس شده و به صورت صفحات وب با راهنماي مربوطه, در اختيار متقاضيان محترم قرار خواهد گرفت.
 
 

 
آيا مي توان تمام مجموعه هاي ارائه شده دركتابخانه را يکجا داشت؟
 
بله داشتن تمامي نسخه هاي کتابخانه براي هرکسي امکان پذير است. و بر اساس سفارش متقاضي ارائه مي گردد.
 

 

آيا امکان بروز رساني هر يک از مجموعه ها وجود دارد؟ چگونه؟

 
اين امكان هر شش ماه يكبار براي متقاضيان محترم وجود دارد كه با تماس با بخش ارتباطات و پرداخت هزينه بروزرساني قابل انجام است.
 

 

در صورت خرابي هارد چه بايد کرد؟

 
اگرخرابي هارد بر اثر ضربه و خسارت از جانب کاربر نباشد تمامي هارد هاي مجموعه داراي گارانتي است.
 

 

در صورت از بين رفتن اطلاعات موجود در هارد چه بايد کرد؟

درصورتي که اطلاعات هارد شما به صورت نرم افزاري دچار اشكال شود و يا با حذف ناخواسته اطلاعات و يا با ويروسي شدن سيستم, اطلاعات از بين برود, با دريافت هزينه اي اندك نسبت به ويروس كشي و بازگرداني اطلاعات هارد اقدام خواهد شد

 


 

 

تعداد مشاهده مطلب: 
۲۹۲۱